بیا تو ببین چه خبره؟
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, توسط ابوالفضل نجاتی |
 

آرزومه تورو ببینم ستاره ی دلم شی.........................تو آسمون ها عین ستاره می درخشی

آرزومه تو رو ببینم بگی تو رو میخوامت.......................بگی شدم اسیر عشق تو نگاهت

دل نگرونم دیگه بی تو نمی تونم..........................عزیز جونی بگو پیشت میمونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم میمونی..................کنار من باش نگو نمیتونی

آرزومه تو مال من شی دست تو بگیرم...............تو نباشی کنارم بدون تو میمیرم

آرزومه بگی همیشه کنار تو بمونم..................من دیونه هر شب برای تو بخونم.برای تو بخونم

دل نگرونم دیگه بی تو نمی تونم..........................عزیز جونی بگو پیشت میمونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم میمونی..................کنار من باش نگو نمیتونی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.